Timajos-Sunda-2012.reismee.nl

Aankomst in Indonesië

Vrijdagmiddag om 12 uur gingen we dan de lucht in.

Alles verliep precies volgens plan, een goed begin!

In het vliegtuig kwamen we er al snel achter dat niet alles soepeltjes verliep. De nachtmerrie van iedereen : We zaten de hele vlucht, twaalf uur lang achter een jankende baby van ongeveer een jaar.

Wat verschrikkelijk zeg, het kind heeft uiteindelijk misschien 2 uur zn tater gehouden en voor de rest alleen maar gejankt en gejengeld. Pfffffff waren wij blij dat we eruit mochten na 12 uur.

Op Kuala Lumpur aangekomen moesten we zo'n twee en half uur wachten, waarna we weer verder vlogen naar Bali. En neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee daar stonden ze weer, het gezin van 5 met jankende baby. Gelukkig zaten ze nu 8 rijen voor ons maar ook vanaf daar waren ze zeer goed hoorbaar. Wat erg voor die mensen zelf ook, zo wil je toch niet op vakantie....

Maar goed. Inmiddels zijn we aangekomen in ons eerste hotel, waar we kamer met eigen prive zwembadje hebben hahaha, Grappig zo'n inie mini zwembadje. Tim heeft er al lekker in rond geplonst , de eerste nasi zit erin en nu liggen we vroeg op bed, lekker even bijslapen en morgen kan de reis dan echt beginnen en vliegen we rond 13.30 uur plaatstelijke tijd richting Flores.

VERA KRAMER

SORRY. DOOR ALLE TOESTANDEN HIER OP 94! TOTAAL
VERGETEN OM JULLIE EEN FANTASTISCHE REIS TE WENSEN
EN LATEN WE HOPEN DAT DIE 5 MET HUILBABY NIET VERDER OPTREKKEN MET JULLIE!! GROET VERA

pieternel

Wat een ellende die koters, als ik eraan denk kan ik al chagrijnig van worden. Wat een reis alweer. Jaloers op het woord NASI en de bintang heeft Joost er al 1 in laten gieten? Wacht weer op het volgende verhaal. Veel plezier en xxxx

Don

Hey Timajo's,

Op dit moment hier ook tropische temperaturen... maar, niet waarschijnlijk niet voor lang.

Sinds gisterenavond de verzorging van de katten overgenomen van jullie buurtjes. De katten zijn aldoor blij me te zien en vermaken zich volgens mij prima.

Groetjes van ons.